Dzielnica Wawer - Informacje o funkcjonowaniu urzędu

Informacje o funkcjonowaniu urzędu

Wersja do wydrukuWersja PDF
09.06.2020

Od dnia 9.06.2020 r. wprowadzone zostają następujące ograniczenia w obsłudze klientów urzędu:

 

  1. Obsługa klienta prowadzona będzie we wszystkich sprawach realizowanych przez Urząd - wyłącznie po uprzednim umówieniu wizyty telefonicznie, lub przez system rezerwacji internetowych (rezerwacje.um.warszawa.pl)
  2. Bez uprzedniego umówienia możliwe będzie składanie pism i wniosków (za potwierdzeniem wpływu). Pisma można składać we wszystkich punktach obsługi klienta (Wydziały Obsługi Mieszkańców, punkty obsługi klienta biur Urzędu), z wyjątkiem niektórych lokalizacji USC.
  3. Kasy Urzędu będą działały normalnie – przyjmowane będą wpłaty gotówką oraz kartami płatniczymi.
  4. Odwołane zostają wszystkie dyżury organizowane zwyczajowo na terenie Urzędu
    (m.in. dyżury Radnych, Rady Seniorów, Komisji Dialogu Społecznego, bezpłatne porady prawne, itp.).
  5. Bezpośrednia obsługa klientów w poniedziałki będzie realizowana w godzinach 8-16.

 

Realizacja usług, o których mowa w pkt 1 i 2 może wiązać się z ograniczeniami wynikającymi z konieczności zapewnienia bezpieczeństwa i wypełnienia wytycznych sanitarnych, takimi jak: ograniczanie liczby klientów przebywających w siedzibie urzędu, obowiązek dezynfekcji rąk, zakrywania ust i nosa itp.

Kontakt z Urzędem możliwy jest drogą mailową i telefoniczną. Numery telefonów i adresy e-mail podane są na stronach www.warszaw19115.pl, www.bip.um.warszawa.pl oraz na stronach internetowych dzielnic.
Wszystkie informacje i dane kontaktowe dostępne są także pod numerem telefonu 19115.

 

Składanie pism wymagających podpisu możliwe jest drogą pocztową lub elektronicznie z wykorzystaniem platformy ePUAP (pismo musi być podpisane profilem zaufanym lub podpisem elektronicznym).

Powyższa organizacja pracy Urzędu obowiązuje do odwołania.

Urząd Stanu Cywilnego na ul. Włókienniczej 54 będzie czynny.

 

Umawianie wizyt w zakresie ewidencji ludności, dowodów osobistych, rejestracji pojazdów, praw jazdy, wydawania innych dokumentów komunikacyjnych:

Dowody osobiste, meldunki:

  • 22 443 69 75
  • 22 443 69 80
  • 22 443 69 82
Prawa jazdy i rejestracja pojazdów:
  • 22 443 69 84
  • 22 443 69 90
  • 22 443 69 92
  • 22 443 69 94
  • 22 443 69 95


Wydział Licencji i Transportu Drogowego:

  • 22 443 22 42

Wydział Nadzoru, Kontroli i Rejestracji Pojazdów oraz Wydawania Uprawnień:

  • 22 443 29 32
  • 22 443 29 55
  • 22 325 98 12

Adres Urzędu m.st. Warszawy na platformie ePUAP: /UMSTWarszawa/skrytka

Link do formularza ogólnego: http://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/katalog-spraw/opis-uslugi/skargi-wnioski-zapytania-do-urzedu/UMSTWarszawa

 

  • Facebook
  • Instagram
  • Youtube
  • Oceń pracę urzędu